Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Настасівська громада» (код ЄДРПОУ: 04393568) був реорганізований і увійшов до складу Великоберезовицької громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-69 - Метастудія (Вінниця)
Starostat.org.ua - розробка веб-сайтів для старостинських округів ОТГ України
A A A K K K
для людей із порушенням зору
Настасівська громада
припинила діяльність, увійшла до складу Великоберезовицької громади

ДО ВІДОМА ЖИТЕЛІВ НАСТАСІВСЬКОЇ ГРОМАДИ!

Дата: 18.05.2020 09:24
Кількість переглядів: 1593

18 червня 2020 року о 15:00 год в приміщенні Настасівської сільської ради відбудуться Громадські слухання щодо обговорення Детального плану території (ДПТ) для будівництва та обслуговування закладу торгівлі на земельній ділянці приватної власності Гевка Н.М. у селі Настасів Тернопільського району.

ДПТ розроблений на замовлення виконавчого комітету Настасівської сільської ради, заяви землевласника на підставі рішення сесії Настасівської сільської ради, враховуючи існуючі земельні ресурси населеного пункту та планувальні обмеження використання території передбачені генеральним планом села Настасів.  

Головною метою ДПТ є планувальне обґрунтування розміщення на земельній ділянці приватної власності Гевка Н.М. закладу торгівлі з врахуванням соціально-побутових потреб населення села, планувальної організації оточуючої забудови, транспортної інфраструктури і інженерних мереж, а також зміни цільового призначення земельної ділянки – проектної території .  

Додаток 1
Фото без описуДодаток 2

Фото без описуДодаток 3

Фото без описуДодаток 4

Фото без описуДодаток 5

СКЛАД ТА ЗМІСТ ДЕТАЛЬНОГО ПЛАНУ ТЕРИТОРІЇ 
 

1. Вихідні дані. 2. Пояснювальна записка. 3. Графічні матеріали детального плану території. 
 

ПОЯСНЮВАЛЬНА  ЗАПИСКА 
 І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 
 1.1. Перелік матеріалів детального плану території. 

 Детальний план території (в подальшому ДПТ) розроблений на підставі:  ? рішення сесії Настасівської сільської ради від 14.05.2019 року № 198; ? завдання на розроблення ДПТ; ? Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна від 03.03.2016 року № 54538057, реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна 866990961252; ? топографічний план М 1:500 виконаний ПП «Землевласник-СЛ» у 2020 році. із врахуванням вимог: ? Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»; ? ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану територій»; ? ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій»; ? ДБН В.2.2-15:2019 «Житлові будинки. Основіні положення»; ? ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»; ? ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій»; ?  ДСП 173 «Державні санітарні правила планування і забудови населених пунктів». 
 1.2. Підстава та мета розроблення детального плану території. 
 Детальний план території (ДПТ) для будівництва та обслуговування закладу торгівлі на земельній ділянці приватної власності Гевка Н.М. у селі Настасів Тернопільського району розроблений на замовлення виконавчого комітету Настасівської сільської ради, заяви землевласника на підставі рішення сесії Настасівської сільської ради, враховуючи існуючі земельні ресурси населеного пункту та планувальні обмеження використання території передбачені генеральним планом села Петриків.   Головною метою ДПТ є планувальне обґрунтування розміщення на земельній ділянці приватної власності Гевка Н.М. закладу торгівлі з врахуванням соціально-побутових потреб населення села, планувальної організації оточуючої забудови, транспортної інфраструктури і інженерних мереж, а також зміни цільового призначення земельної ділянки – проектної території .  
 
ІІ. АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ВИКОРИСТАННЯ ТЕРИТОРІЇ. 
 2.1. Стислий опис природних, соціально-економічних і містобудівних умов
 
Наста?сів — село Тернопільського району Тернопільської області. Розташоване на річці Нішла, на південному заході району. До Настасова приєднано хутір Колонії. Є пам'ятка природи місцевого значення —Настасівський дендропарк. До 2018 — центр сільради. Від 2018 року — центр Настасівська сільської громади. Село Настасів розташоване в центральній частині Тернопільської області, на віддалі 18 кілометрів від Тернополя (25 кілометрів асфальтованою дорогою). На північний захід від села Настасів розташоване село Мар'янівка, на північ — село Хатки і Велика Лука, на схід — Миролюбівка і Лучка, на південний захід — село Йосипівка, на південь — Дворіччя Теребовлянського району і на південний схід — село Конопківка цього ж району.           Межиріччя Серету і Стрипи, де розташоване село Настасів, складається із неогенових порід; піщаних глин, мергелів, вапняків, пісків і пісковиків. Настасів лежить на Тернопільському плато, абсолютні висоти якого у межах села коливаються від 339 до 352 метрів. Найвища точка має висоту 352 метри і розташована на північній околиці Настасова, найнижча — на південному сході села, у долині річки Нішла. Поверхня села й околиць — слабохвиляста рівнина. У геоморфологічному відношенні — це лесове плато із плоскими та слабохвилястими межиріччями. Леси та лесоподібні суглинки і супіски мають потужність 6-8 метрів. На землях села Настасів та його околиць переважають опідзолені чорноземи з товщиною гумусованого шару 80-90 сантиметрів. Вміст гумусу становить 3,6-3,8 %, а рівень рН коливається у межах 5,75,9. Ґрунти середньосуглисті ґрунти, зернистої структури. У долині річки Нішла поширені лучні ґрунти. Вони карбонатні. Вміст гумусу в них становить близько 4 %, а рівень рН — 6,7-6,9. У заплаві річки переважають лучно-болотні ґрунти. Ґрунтові води залягають на значній глибині, територія не затоплюється, заболоченості не виявлено. Населення – 1816 осіб, територія села – 5320 км2. 

 2.2. Стисла історична довідка. 
           Поблизу Настасова виявлено археологічні пам'ятки пізнього палеоліту. Перша писемна згадка 1443 року; селоналежало кам'янецькому підкоморію Янушу Кердею з Оринина. Згадується і 28 лютого 1452 року в книгах галицького суду. Ще одна згадка 1581 р.           Після смерті Януша Кердея власником став його син Ян. В 1570—1604 роках поселення мало статус міста. У XVII ст. село було власністю Калиновських. Принаймні від кінця XVII ст. власниками села стали Потоцькі, котрі після укладення Карловацького миру сприяли переїзду до села переселенців з Мазовії.           Близько 1849 року дідичем після купівлі став граф Людвік Яблоновський, який 1868 року переказав маєток єдиному сину Станіславові. Після смерті Станіслава 1882 року — братанкови, що осів поблизу Тернополя. Від кінця ХІХ ст. дідичем був Теодор Серватовський.            У перших роках XVIII ст. коштом власників Потоцьких було споруджено перший дерев’яний костел для осадників з Мазовії. В село було привезена копія ікони Матері Божої Ченстоховської (Белзької); спочатку перебувала в домі огось з поляків-переселенців, потім, після просьби львівського латинського архиєпископа Константія Зелінського, була тимчасово перенесена до греко
католицької церкви. 1709 року була урочисто перенесена до новозбудованого дерев’яного костелу. 1729 року Станіслав Потоцький збільшив «дотацію» для костелу.             1748 року Францішек Салезій Потоцький фундував при костелі резиденцію (кляштор) оо. єзуїтів (діяв до заборони діяльності ордену австрійцями).              Діяли філії українських товариств «Просвіта», «Січ», «Сільський господар», «Рідна школа», «Союз українок», драматичний гурток, кооператива.            2003 р. започатковано видання газети «Настасівський вісник».

2.3. Оцінка існуючої ситуації. 
 Ділянка ДПТ площею 0.0420 га розташована в існуючих межах села Настасів його північно-східної частини.  В даний час ділянка ДПТ вільна від забудови та багатолітніх зелених насаджень і використовується для сільськогосподарських потреб (город).  

2.4. Стан навколишнього середовища. 
 На сьогодні, навкруги ділянки ДПТ та на її околицях відсутні промислові, складські та об’єкти комунального призначення, що можуть негативно вплинути на загальний екологічний стан навколишнього середовища. В цілому загальний екологічний стан навколишнього середовища можна охарактеризувати, як добрий. 

 2.5. Характеристика інженерного обладнання, транспорту, озеленення і благоустрою.  
 Під’їзд до ділянки ДПТ передбачено з існуючої вулиці.  Громадський транспорт населеного пункту представлений автобусами (маршрутними таксі). Зупинка громадського транспорту знаходиться в радіусі пішохідної доступності до ділянки проектування.  

2.6. Характеристика планувальних обмежень. 
 Ділянка ДПТ характеризується наступними планувальними обмеженнями:  ? межі садибних ділянок; ? червоні лінії проектної вулиці та лінії регулювання забудови; ? протипожежні та побутово-санітарні розриви між об’єктами будівництва та нормативні відстані до інженерних комунікацій.  

2.7. Розподіл території за функціональним використанням, розміщення забудови на вільних територіях рахунок реконструкції, структура забудови. 
 Формування планувальної структури села Настасів, розподіл території за функціональним використанням, в тому числі ділянки ДПТ, базується на містобудівних та планувальних рішеннях закладених генеральним планом. ДПТ враховано місце розташування ділянки, природні умови та планувальні обмеження, лінії регулювання забудови, побажання замовника та інтереси власників земельних ділянок, що знаходяться за межами ділянки ДПТ, існуюча інженерно-транспортну інфраструктура, сучасні тенденції у сфері обслуговування і дозвілля мешканців. За функціональним призначенням зазначена ділянка передбачається під розміщення громадського закладу торгівлі. За ДПТ цільове призначення ділянки – землі громадської забудови (для будівництва та обслуговування будівель торгівлі). 
 
ІІІ. ПЕРСПЕКТИВИ МІСТОБУДІВНОГО РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЇ 
 На основі комплексної оцінки території з врахуванням раніше розробленої містобудівної документації, даним ДПТ прийнято рішення щодо комплексного розвитку території проектування із розміщенням закладу торгівлі. З метою всебічного і ґрунтовного аналізу та об’єктивних висновків був проаналізований генеральний план, проведено огляд в натурі території проектування. Так в ході даного аналізу було визначено за доцільне розміщення закладу торгівлі.  

3.1. Пропозиції щодо встановлення режиму забудови території 
 Проектним рішенням при розроблені ДПТ встановлено, що незадіяні під забудову території на перспективу визначені як території благоустрою та зелених насаджень особистого користування, які не підлягають забудові.  

3.2. Переважні, супутні і допустимі види використання території, містобудівні умови та обмеження (уточнення) 
 
Переважні види використання території: ? будівництво закладу торгівлі; ? інженерно-технічні споруди; Супутні і допустимі види використання території: ? озеленення та благоустрій території  

3.3. Основні принципи планувально-просторової організації території 
 Основні принципи планувально-просторової організації території базуються на: ? врахуванні існуючої мережі вулиць та проїздів; ? взаємозв’язках планувальної структури проектних рішень з планувальною структурою існуючої забудови; ? побажаннях замовника (забудовника) визначених у завданні на розроблення ДПТ та у ході роботи над проектом; ? врахуванні інтересів власників суміжних земельних ділянок. Проектом не передбачається змінювати існуючу структуру дорожньотранспортної мережі, а доповнити її заїздом на проектну ділянку. Зміні цільового призначення підлягає земельна ділянка площею 0.0420 га – для будівництва та обслуговування будівель торгівлі.  Параметри кожного проектного об’єкту у випадку його відхилення від рішень ДПТ допускаються уточненню, а саме: контури забудови, благоустрій тощо і визначаються ескізними намірами забудови та містобудівними розрахунками з відповідною наступною ув’язкою з рішенням ДПТ.  У випадку необхідності, у затверджений ДПТ можуть бути внесені зміни у встановленому чинним законодавством порядку. Майнові права на проект ДПТ належать замовнику, авторські – розробнику ДПТ. 
 
IV. ПРОГНОЗ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ 
 4.1. Система обслуговування населення, розміщення основних об'єктів обслуговування 

 Використання проектної земельної ділянки за комерційним призначенням забезпечить більш раціональне використання території, при цьому не суперечить вимогам діючих державних стандартів, норм і правил та іншим нормативним актам з питань будівництва. 

4.2. Вулично-дорожня мережа, транспортне обслуговування, організація руху транспорту і пішоходів та велосипедних доріжок, розміщення гаражів і автостоянок. 
 Рух по вулицях передбачений лише легковим автотранспортом та спецтехнікою (обслуговування інженерних мереж, забудови, підвезення замовлень, доступ пожежних машин, тощо).  Зупинки громадського транспорту знаходяться в радіусі пішохідної доступності від території проектування. Передбачається влаштування двосмугового проїзду із шириною проїзної частини 6,6 метрів. Ширина вулиці  в червоних лініях – 20 метрів. Оскільки проектована будівля є громадською забудовою, відводити територію для розміщення гаражів та автостоянок для тривалого зберігання автомобілів недоцільно. Зберігання легкового автотранспорту передбачено на відкритій автостоянці.  

 4.3. Інженерне забезпечення, розміщення інженерних мереж та споруд 
 4.3.1. Водопостачання. 

 На першу чергу передбачено розташування на території ділянки шахтного колодязя, доки не буде влаштовано централізоване водопостачання.  

4.3.2. Водовідведення. 
 Враховуючі визначені терміни будівництва передбачається господарськопобутову каналізацію вирішити у варіантах: ? перший, із розміщенням на ділянці біологічної очисної установки для очищення господарсько-побутових стоків із випуском у фільтруючу траншею чи колодязь (обсяги стоків становитимуть до 1 м3/доба). Для повного очищення і знезараження стічних вод пропонується установка системи повної біологічної очистки стічних вод фірми «BIOTAL». Санітарно-захисна зона (СЗЗ) установки «BIOTAL» продуктивністю до 25  м3/доба та її розмір згідно висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.06.04 року № 05.03.0207/25540 становить 5 метрів; ? другий, із перспективним влаштуванням в межах території ДПТ централізованої каналізації із прокладанням каналізаційних мереж в проектних червоних лініях вулиці і підключенням до централізованої каналізаційної мережі згідно технічних умов експлуатуючої служби.  

4.3.3 Дощова каналізація. 
 Для відведення поверхневих стоків із території земельної ділянки, враховуючи рельєф місцевості, передбачається здійснити відкритою водовідвідною системою.  Відведення атмосферних вод від будинку забезпечується виконанням вертикальної прив’язки та вимощення. Джерел забруднення поверхневих стоків нафтопродуктами та іншими забруднюючими речовинами на території проектування немає.  

4.3.4. Електропостачання. 
 Електропостачання проектної забудови передбачається від існуючої електророзподільної системи села згідно технічних умов експлуатаційних служб. Потреба у електропостачанні проектної забудови ДПТ орієнтовно становить –  
15,0 кВт. Всі інші конкретні питання з електропостачання території ДПТ вирішуватимуться на наступних етапах проектування. Зважаючи на державну політику в галузі енергозбереження, сучасні світові тенденції та постійне зростання цін на енергоресурси, при проектуванні та будівництві об’єктів доцільно максимально повно використовувати сучасні високоефективні енергозберігаючі технології та матеріали, зокрема огороджуючі конструкції із мінімальним коефіцієнтом теплопровідності, сучасні альтернативні джерела енергії, інженерне обладнання з високим коефіцієнтом корисної дії, тощо. 

 4.3.5. Теплопостачання. 
 Опалення проектної будівлі пропонується переважно локальними засобами (індивідуальні паливні та малі котельні, обладнані сучасними котлами, що працюють в автономному режимі на газовому паливі, твердому паливі). Вибір типу котлів і обладнання вирішується на наступних стадіях проектування.  

4.4. Інженерна підготовка та інженерний захист території, використання підземного простору. 
 Інженерна підготовка території виконується з метою поліпшення санітарногігієнічних умов функціонування будівель і включає вертикальне планування для відводу поверхневих вод від будівель та інженерний захист від підтоплення. Вертикальне планування території забезпечуватиме допустимі для руху транспорту і пішоходів ухили на під’їздах із раціональним балансом земляних робіт, таким чином, щоб розміщення земляних мас не викликало зсувні та просадочні явища, порушення режиму ґрунтових вод. Поверхневі води відводяться з території відкритим способом через проектні канави до понижених місць. Підземний простір використовується для прокладання інженерних мереж (на перспективу).  

4.5. Комплексний благоустрій та озеленення території 
 При проектуванні даного ДПТ передбачено комплексний благоустрій території, зокрема: благоустрій вулиць та проїздів в червоних лініях, влаштування тротуарів, доріжок, збереження та впорядкування зелених насаджень.  Обов’язковий перелік елементів благоустрою повинен відповідати вимогам пунктів 5.4.3, 5.4.4  ДБН Б.2.2-5:2011«Благоустрій територій». 

 4.6. Містобудівні заходи щодо поліпшення стану навколишнього середовища 
 Проектом не передбачено розміщення на території ДПТ об’єктів, що можуть здійснювати негативний вплив на умови проживання на сусідніх ділянках.  Ділянка проектування повинна бути належним чином благоустроєна та освітлена. 
 
V. ПЕРШОЧЕРГОВІ ЗАХОДИ ІЗ РЕАЛІЗАЦІЇ РІШЕНЬ ДЕТАЛЬНОГО ПЛАНУ ТЕРИТОРІЇ 
 5.1. Черговість реалізації ДПТ. 

  Детальний план території реалізується в наступному порядку: ? затвердження ДПТ рішенням сесії сільської, селищної рад (об’єднаної територіальної громади); ? зміна цільового призначення земельної ділянки ДПТ за проектом землеустрою; 
? отримання містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва; ? розроблення та затвердження проектно-кошторисної документації на будівництво об’єкта ДПТ; ? експертиза проектно-кошторисної документації на будівництво; ? декларація про початок виконання будівельних робіт; ? інженерна підготовка території, будівництво об’єкта ДПТ, дорожньоїтранспортної мережі та облаштування інженерної інфраструктури;  ? реєстрація декларації про завершення будівельних робіт. 

 5.2. Додаткові умови реалізації ДПТ 
 Будівництво об’єкта ДПТ передбачено за кошти замовник (забудовника). Проект землеустрою зі зміни цільового призначення земельної ділянки ДПТ розробляється згідно окремої угоди ліцензованою землевпорядною організацією. Примітка: Згідно Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» ДПТ підлягає розгляду на громадських слуханнях. Порядок проведення громадських слухань визначено постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011року № 555. Відповідно до статті 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»: ? пункт 7 «Матеріали детального плану території не можуть містити інформацію з обмеженим доступом та бути обмеженими в доступі. Загальна доступність матеріалів детального плану території забезпечується шляхом його розміщення на вебсайті органу місцевого самоврядування, у місцевих друкованих засобах масової інформації, а також у загальнодоступному місці у приміщенні такого органу». Виконавчий орган сільської ради забезпечує оприлюднення детального плану території протягом 10 днів з дня його затвердження. ? пункт 8 «Детальний план території у межах населеного пункту розглядається і затверджується виконавчим органом міської ради протягом 30 днів з дня його подання, а за відсутності затвердженого в установленому цим Законом порядку плану зонування території – відповідною міською радою». Детальний план території не підлягає експертизі. 
 
VІ. СТРАТЕГІЧНА ЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА 
При експлуатації об’єктів будівництва за призначенням не передбачаються викиди в повітря забруднених речовин. Обладнання та устаткування, яке використовується при експлуатації вироблено та сертифіковано в Україні. Для недопущення непередбачуваних шкідливих викидів в повітря, технологічному обладнанню необхідно проводити своєчасне обслуговування згідно норм. Проводити обслуговуючому персоналу та будівельникам своєчасний інструктаж на робочому місці. Побутові тверді відходи будуть вивозитися спеціалізованим підприємством згідно з укладеним договором в місця накопичення побудових відходів. Спорудження проектованих будівель як об’єктів житлової нерухомості не порушить рівня забруднення навколишнього серидовища. Даний розділ проекту виконано відповідно вимог ДБН А.2.2-3-97, ДБН А.2.2-1-95, ст. 8 Закону України «Про охорону атмосферного повітря», Державних санітарних правил ДСП 201-97.  

 VII. ОСНОВНІ ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНІ ПОКАЗНИКИ ДЕТАЛЬНОГО ПЛАНУ ТЕРИТОРІЇ 
№ п/п 
 
Назва  показника 
Одиниця  виміру 
Існуючий  стан 
Поза проектний період  Територія в межах проекту, в тому числі га 0.0420 0.0420 1. ? площа забудови м2 - 92.5 2. ? площа озеленення м2 0.0420 180.5 3. ? площа мощення  м2 - 147.0 
 
VIII. ДОДАТКИ 
 7.1. Перелік вихідних даних для проектування. 

 ? рішення сесії Настасівської сільської ради від 14.05.2019 року № 198; ? завдання на розроблення ДПТ; ? Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна від 03.03.2016 року № 54538057, реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна 866990961252; ? топографічний план М 1:500 виконаний ПП «Землевласник-СЛ» у 2020 році.  

7.2. Інші документи та матеріали. 

  •   паспортні дані замовник (забудовника);
  •  ідентифікаційний код замовник (забудовника); 

 
Записку склав:                  А.О.ШЕВЧУК 
 


« повернутися


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Starostat.org.ua, Rayrada.org.ua, Rda.org.ua, Osv.org.ua

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано